Potrzebujesz pomocy?Zadzwoń: 726 700 711|726 700 713|suzuki-czesci@suzuki-czesci.pl
Wzór formularza reklamacji

 

 

 

Sławomir Pstrągowski Warszawa Syta 174 b 02-987

 

Protokół reklamacji towaru

 

Data zgłoszenia: ………………………………..........................................

 

Data wystąpienia wady: ….……………………………………................

 

 

 

Informacje o kliencie

 

Osoba reklamująca: …………………...…………….…………………………………………………………………………………………………..

 

Nazwa firmy: …………………………………...………………………………………………..……….……………………...…………………………

 

NIP: ……………….…………………………………………..………………………………………….………………………………….………….……

 

Adres:…..…………………………………………….……………………………………………………...…………..………………..

 

Kontaktowy nr telefonu: ……………………………..…………………….. e-mail: ………..……………….……….………………………….......

 

 

 

Informacje dot. reklamowanej części i pojazdu

 

Numer części: ……………………………………………………………..……………………………………………………………………………...

 

Nr dokumentu zakupu: …………………………………………………..……………………………………………………………………………

 

Data zakupu: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

Liczba reklamowanych sztuk: ………………………………………………….………………………………...…………………….……………….

 

Marka, model i poj. silnika pojazdu: ……………………………………………………………...........................................................................

 

Nazwa i adres warsztatu montującego część:

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

NR NADWOZIA „VIN” POJAZDU - UWAGA:cyfrę 0(słownieZERO)prosimy wpisywać przekreśloną –jakoØ:

 

 

 

 

Rok produkcji: ………………………………………...

 

 

 

Stan licznika przy montażu części: …………………………............

Data montażu części: ………………………………..

 

Stan licznika przy demontażu części: ………………………………

Data demontażu części: ……………………............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje dot. przedmiotu reklamacji

 

 

 

Przyczyna demontażu części:

 

wada fizyczna / wada prawna

 

Dokładny opis wady:

 

 

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………..

 

Dokument potwierdzający wymianę w warsztacie:dołączony/niedołączony

 

Roszczenia nabywcy względem sprzedawcy:

 

………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………

 

W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
1) przedstawienia przez Panią/Pana* propozycji w zakresie usunięcia wady albo
2) żądam wymiany towaru na nowy
3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Panią/Pana*. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia;
4) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Data i podpis zgłaszającego: ………..………..…………………………................

 

 

 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl