Kategorie
Producent
- AMTRA (2)
- AVM (1)
- CASTROL (1)
- CORTECO (2)
- FEBEST (4)
- GRN (2)
- GSP (1)
- Herth+Buss Jakoparts (1)
- JC AUTO (1)
- KOYO (4)
- KYK Japan (1)
- Liqui Moly (2)
- MANNOL (2)
- MGK (1)
- Mobil (1)
- MOTUL (1)
- MUSASHI JAPAN (1)
- NTY (3)
- ORE 4X4 (1)
- Santana motor (1)
- SHELL (1)
- Suzuki (oryginalne OEM) (9)
- Suzuki Parts (1)
- Suzuki Santana Motors (10)
- Zestaw firmowy (3)
Dostępność
Cena
-
od
do
Dodatek do oleju przekładniowego MoS2 LIQUI MOLY
- 20g
Dodatek do oleju przekładniowego MoS2 LIQUI MOLY
- 150g
Elektrozawory załączania przedniego napędu Jimny
- 27951-85600
Kompresor firmy HF (12v) odpowiednik CKMA12 do zasilania blokad pneumatycznych HF, ARB i innych.
- Kompresor razem z osprzętem czyli wiązką elektryczną, włącznikiem, zaworem, solenoidą, filtrem, przewodem pneumatycznym, podstawką itd.
- Zestaw zawiera wszystko co potrzebne jest do jego instalacji i uruchomienia.
Korek oleju
- 09248-20003
- korek wlewu oleju most tylny i przedni
- Samurai , Vitara , Grand Vitara,Jimny ,
Korek oleju
- sr 20.7
- 09246-16010
- korek spustowy i wlewowy
- z magnesem
Korek oleju
- sr 20.7
- korek spustowy oleju
- z magnesem
Łożyska wałka atakujacego SJ 410 / Jimny
Łożysko kosza satelitów Samurai 1,0 / Jimny
- cena za 1 szt
- Wymiary 40,9x67,9x18
- 09265-41001
Łożysko kosza satelitów Samurai/ Jimny/Vitara/ Grand Vitara
- 17887/17831
- 45,23x79,985x20,638/15mm
- cena za 1 szt
Łożysko kosza satelitów Samurai/ Jimny/Vitara/ Grand Vitara
- 17887/17831
- 45,23x79,985x20,638/15mm
- cena za 1 szt
Łożysko zwrotnicy Samurai / Jimny 30302
- 15x42x14.25 mm
Łożysko zwrotnicy Samurai / Jimny 30302
- 15x42x14.25 mm
Łożysko zwrotnicy Samurai / Jimny 30302
- 15x42x14.25 mm
Mieszanka do spawania na zimno 4 minuty
- Szybkoutwardzająca się masa epoxydowo-stalowa
- 2X28G
Nakrętka wałka atakującego LJ80 / SJ 410 / Jimny
Olej przekładniowy Castrol 80W/90 GL-5 1L
- Pojemność [litr] 1
- Klasa i SAE 80W-90
- Specyfikacja API GL-5
MANNOL Extra Getriebeoel
Uniwersalny, energooszczędny, całoroczny, syntetyczny olej przekładniowy ostatniej generacji do wszystkich typów ręcznych skrzyń biegów. Jest zalecany do stosowania we wszystkich typach zsynchronizowanych ręcznych skrzyń biegów (w tym ciężkich), w dyferencjałach (w tym LS o nadmiernym tarciu), układach kierowniczych i innych częściach skrzyni biegów, w których występuje nadmierne ciśnienie i obciążenie udarowe i w których stosuje się normy GL-4 i/lub GL-5 są zalecane.
- skrzynia biegów
- skrzynia rozdzielcza
- mosty napędowe
- 1L