Potrzebujesz pomocy?Zadzwoń: 726 700 711|726 700 713|sklep@suzuki-czesci.pl
Protokół reklamacji

Sławomir Pstrągowski Warszawa Syta 174 B

02-987

tel 726700713

sklep@suzuki-czesci.pl Protokół reklamacji towaru

 

Data zgłoszenia: ………………………………..........................................

Data wystąpienia wady: ….……………………………………................

 

 

 

Informacje dot. reklamowanej części i pojazdu

 

Numer części: ……………………………………………………………..……………………………………………………………………………...

 

Nr dokumentu zakupu: …………………………………………………..……………………………………………………………………………

Data zakupu: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Liczba reklamowanych sztuk: ………………………………………………….………………………………...…………………….……………….

 

Marka, model i poj. silnika pojazdu: ……………………………………………………………...........................................................................

Nazwa i adres warsztatu montującego część:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NR NADWOZIA „VIN” POJAZDU - UWAGA: cyfrę 0 (słownie ZERO) prosimy wpisywać przekreśloną jako Ø :

 

 

Rok produkcji: ………………………………………...

Stan licznika przy montażu części: …………………………............ Data montażu części: ………………………………..

Stan licznika przy demontażu części: ……………………………… Data demontażu części: ……………………............

 

Informacje dot. przedmiotu reklamacji

Przyczyna demontażu części: wada fizyczna / wada prawna Dokładny opis wady:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………….. Dokument potwierdzający wymianę w warsztacie: dołączony/niedołączony

Roszczenia nabywcy względem sprzedawcy:

………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………

 

Uwagi

………………………………………………………………………………………………………………………………………...………………

………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Data i podpis zgłaszającego: ………..………..…………………………................

 

 

 

UWAGA! Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie po dostarczeniu kompletnego i czytelnie wypełnionego protokołu reklamacji towaru, wraz ze reklamowanym elementem. W przypadku reklamacji amortyzatorów, podstawą do jej rozpatrzenia jest wydruk z testera na przyczepność.

 

Informacje zawarte w tym protokole podlegają ochronie zgonie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Reklamujący zgadza się na rozpatrzenie reklamacji w ciągu do 14 dni od daty zgłoszenia. W wypadku konieczności wysłania reklamowanej części do producenta, sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu jej rozpatrywania ponad 1 miesiąc.

 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Sklep internetowy Shoper Premium