
Sławomir Pstrągowski Warszawa Syta 174 B
02-987
tel 726700713
sklep@suzuki-czesci.pl Protokół reklamacji towaru
Data zgłoszenia: ………………………………..........................................
Data wystąpienia wady: ….……………………………………................
Informacje dot. reklamowanej części i pojazdu
Numer części: ……………………………………………………………..……………………………………………………………………………...
Nr dokumentu zakupu: …………………………………………………..…………………………………………………………………………… Data zakupu: …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Liczba reklamowanych sztuk: ………………………………………………….………………………………...…………………….……………….
Marka, model i poj. silnika pojazdu: ……………………………………………………………........................................................................... Nazwa i adres warsztatu montującego część: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… NR NADWOZIA „VIN” POJAZDU - UWAGA: cyfrę 0 (słownie ZERO) prosimy wpisywać przekreśloną – jako Ø :
Rok produkcji: ………………………………………... Stan licznika przy montażu części: …………………………............ Data montażu części: ……………………………….. Stan licznika przy demontażu części: ……………………………… Data demontażu części: ……………………............ |
|
Informacje dot. przedmiotu reklamacji Przyczyna demontażu części: wada fizyczna / wada prawna Dokładny opis wady: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………….. Dokument potwierdzający wymianę w warsztacie: dołączony/niedołączony Roszczenia nabywcy względem sprzedawcy: ………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………… |
Uwagi
………………………………………………………………………………………………………………………………………...………………
………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………
Data i podpis zgłaszającego: ………..………..…………………………................
UWAGA! Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie po dostarczeniu kompletnego i czytelnie wypełnionego protokołu reklamacji towaru, wraz ze reklamowanym elementem. W przypadku reklamacji amortyzatorów, podstawą do jej rozpatrzenia jest wydruk z testera na przyczepność.
Informacje zawarte w tym protokole podlegają ochronie zgonie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Reklamujący zgadza się na rozpatrzenie reklamacji w ciągu do 14 dni od daty zgłoszenia. W wypadku konieczności wysłania reklamowanej części do producenta, sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu jej rozpatrywania ponad 1 miesiąc.
Formularz do druku